سایت KeywordTool و KWFinder را می توان به عنوان مطرح ترین سایت ها در زمینه تحقیق کلمات کلیدی دانست. KeywordTool در بین سایت های رقیب خود طرفداران بیشتری دارد به این دلیل که گزارش جامع تری از عبارت های جستجو شده در موتورهای جستجو ارائه میکند. با KeywordTool می توانید کلمه کلیدی های جستجو شده در اینستاگرام، eBay و پلی استور را نیز مشاهده و استخراج کنید. برای خرید اشتراک KeywordTool Pro می بایست سالانه $828 بپردازید که این عدد با قیمت روز دلار بسیار بالاست، به همین دلیل اغلب کاربران به خرید اشتراکی اکانت KeywordTool Pro روی می آورند. در این صفحه نحوه خرید و سایر اطلاعات راجع به KeywordTool Pro را به شما خواهیم گفت.
KeywordTool سایتی برای یافتن و آنالیز کلمه کلیدی می باشد، با استفاده از آن می توانید کلمه کلیدی های جستجو شده در گوگل، یوتیوب، بینگ و سایر موتور های جستجو مشاهده کنید.
تحقیق کلمات کلیدی اولین قدم برای سئو هر سایتی است، تا زمانی که شما ندانید کاربران با چه کلماتی به دنبال خدمات شما هستند نمی توانید ساختار و استراتژی محتوایی خود را بچینید. روند جستجو برای یافتن کلمه کلیدی ها و سبک سنگین کردن همه آنها در نهایت، یافتن بهترین و اصلی ترین کلمه کلیدی، زمان و توان زیادی از یک کارشناس سئو می طلبد.
در این بین ابزارهایی وجود دارند که سرعت بیشتری به فرآیند تحقیق کلمات کلیدی می بخشند، بیشتر این ابزار ها رایگان نیستند ولی امکان استفاده رایگان برای چند روز را به شما می دهند.
لزومی به استفاده از این ابزارها ندارید، ولی اگر پروژه های متعددی دارید یا اینکه آژانس های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ هستید، برای تسریع در امور پروژه ها نیاز به ابزارهایی از این دست خواهید داشت. فلسفه ابزار های دیجیتال مارکتینگ کم کردن لود پروژه ها است. مثلا سایت Ahrefs در زمینه تحلیل سایت و بررسی رقبا بسیار کمک کننده است. البته که می توان می شود کارکرد اما زمان زیادی از شما خواهد رفت. در ادامه به معرفی همه ابزار KeywordTool خواهیم پرداخت. با رضا رحمتی همراه باشید.
ابزار KeywordTool بهترین جایگزین برای برنامه ریزی و تحقیق کلمات کلیدی می باشد. بدون داشتن این ابزار می بایست به Autocomplate سایت Google و سایر روش های یافتن کلمات کلیدی متوصل می شدید. اما با این ابزار به راحتی کلمه کلیدی جدید و کلمه هایی که شاید به ذهنتان نرسد را پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید میزان سود بخش بودن و ترافیکی که یک کلمه کلیدی برای سایت دارد را پیدا کنید.
در ادامه به چندین ویژگی ابزار KeywordTool اشاره میکنیم:
خرید مستقیم اکانت KeywordTool به دلیلی دلاری بودن آن بسیار گران است به همین دلیل کاربران به صورت اشتراکی اقدام به خرید اکانت KeywordTool می کنند. ما امکان خرید اشتراکی برای تمام کاربران ایرانی را فراهم کرده ایم.
برای خرید اکانت اشتراکی سئو و اکانت سایت KeywordTool می توانید با شماره 09361036469 تماس بگیرید و یا برای ارسال پیام در واتس اپ روی لینک https://wa.me/989361036469 کلیک کنید.
هزینه خرید اکانت اشتراکی KeywordTool به صورت اشتراک ماهانه به شرح زیر است. همانطور که بیان شد برای خرید می توانید با شماره تماس 09361036469 ارتباط بر قرار کنید.
عنوان سرویس | اکانت اشتراکی KeywordTool |
هزینه ماهانه سرویس | 220 هزار تومان |
توضیحات سرویس | بدون محدودیت |
آیا شما صاحب کسب و کار، کارشناس سئو یا خالق محتوا هستید؟ اگر چنین است، به احتمال زیاد دوست دارید افراد بیشتری از وب سایت شما دیدن کنند، مطالب شما را بخوانند و محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. ساده ترین راه برای دستیابی به این اطلاعات این است که دریابید مشتریان یا خوانندگان احتمالی شما در Google چه چیزی را جستجو می کنند و در مورد شما هم می بایست درباره این موضوعات، در سایت خود محتوای ایجاد کنید.
هر جستجو ای که انجام می شود بیان نیازها، خواسته ها، علایق و خواسته های کاربران است. تصور کنید اگر بتوانید روند جستجو در Google را تجزیه و تحلیل کنید، عبارتهای مربوط به حوزه کسب و کار خود را بیابید و محتوا را در وب سایت خود منتشر کنید تا بتواند نیازهای واقعی مشتریان خود را برآورده کنید، فکرش را بکنید که کسب و کار شما چگونه سودی می برد.
با ایجاد خودکار کلمه کلیدی در گوگل، ابزار Keyword Tool به شما کمک می کند تا هزاران کلمه کلیدی جدید و Long tail مرتبط با هر موضوعی را کشف کنید. پیشنهادات کلمه کلیدی ها بر اساس دامنه و زبان Google شما انتخاب می شود.
Keyword Tool یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی رایگان است که از Google Autocomplete برای تولید صدها کلمه کلیدی مرتبط و Long tail برای هر موضوعی استفاده می کند.
Autocomplete گوگل یکی از ویژگی هایی است که در گوگل استفاده می شود. هدف آن تسریع جستجوهای انجام شده توسط کاربران در گوگل است.
عبارت هایی که در Autocomplete گوگل پیشنهاد می شود بر اساس عوامل مختلف انتخاب می شوند. یکی از آنها این است که کاربران در گذشته عبارت خاصی را جستجو کرده اند.
Keyword Tool به شما کمک می کند تا از LSI های گوگل یا همان Google Suggest برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. Keyword Tool کلمه کلیدی های پیشنهادی گوگل را استخراج کرده و در رابط کاربری قابل فهم به شما ارائه می دهد.
برای ایجاد پیشنهادات کلید واژه های بلند ، ابزار Keyword Tool عبارت جستجو را که با حروف و اعداد مختلف تعیین کرده اید ، اضافه و ضمیمه می کند ، آن را در کادر جستجوی Google قرار می دهد و پیشنهادات کلمات کلیدی را بیرون می آورد. خبر خوب این است که همه اینها در یک ثانیه اتفاق می افتد!
با استفاده از Keyword Tool می توانید یک دامنه خاص گوگل را از بین 192 دامنه پشتیبانی شده و یکی از 83 زبان که برای تولید کلمات کلیدی استفاده می شود، انتخاب کنید. نسخه رایگان Keyword Tool می تواند حداکثر 750 کلمه کلیدی را از Autocomplete گوگل در چند ثانیه استخراج کند.
نسخه Keyword Tool Pro (پولی) در مقایسه با رایگان آن به طور متوسط دو برابر کلمه کلیدی بیشتر ارائه می دهد. علاوه بر این نسخه رایگان تعداد انگشت شماری از ویژگی های مفید دیگر را ارائه می دهد. با Keyword Tool Pro می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلمه کلیدی ها پیدا کنید.
خیلی سریع می توانید هزاران کلمه کلیدی Long Tail را با نسخه رایگان یا پولی پیدا کرده و تجزیه و تحلیل کنید، و از آنها برای ایجاد محتوا، بهینه سازی موتورهای جستجو ، ادورز یا سایر فعالیت های بازاریابی استفاده کنید.
سایت های کمی در وب وجود دارد که می توانید کلمات کلیدی هایی که افراد در سرچ گوگل تایپ می کنند را بیابید. یکی از محبوب ترین منابع برای تحقیق کلمات کلیدی Google Keyword Planner است.
متأسفانه، داده های ارائه شده توسط Google Keyword Planner برای تبلیغات پولی در بستر Google Ads استفاده می شود. کلمات کلیدی که با Keyword Planner پیدا می کنید ممکن است بیش از حد عمومی و چندان خوب نباشند. به عبارت دیگر برای بازاریابی محتوا، وبلاگ نویسی یا SEO به ندرت مفید و کافی است، بیشتر برای Gads مورد استفاده قرار می گیرد.
Keyword Tool از Google Keyword Planner برای ایجاد کلمه کلیدی استفاده نمی کند بلکه کلمات کلیدی ای را پیدا می کند که مردم در گوگل با استفاده از منابع مختلف جستجو می کنند.
هر زمان که شروع به تایپ عبارتی در گوگل کردید، گوگل پیشنهاداتی را برای تکمیل عبارت وارد شده نشان می دهد. هدف گوگل این است که مناسب ترین کلمات کلیدی را در Autocomplate نشان دهد. کلمات کلیدی به گوگل کمک می کند مرتبط ترین وب سایت ها را برای نتایج جستجو پیدا کنند و به کاربران کمک می کند تا مناسب ترین محتوا را برای جستجوی خود پیدا کنند.
آنچه گوگل در مورد Autocomplate می گوید:
Autocomplate بر اساس تعدادی از عوامل عینی، از جمله تعداد دفعاتی که کاربران قبلی یک عبارت را جستجو کرده اند، به طور خودکار توسط یک الگوریتم و بدون دخالت انسان ایجاد می شود.
آیا متوجه شده اید که نمی توانید بدون حساب AdWords از تمام امکانات Keyword Planner گوگل استفاده کنید؟ فکر کنم شما هم دلیل آن را دانسته باشید.
Keyword Planner ابزاری برای تبلیغ کنندگان گوگل است و برای ایجاد محتوا یا SEO مناسب نیست. این ابزار حاوی اطلاعات ارزشمندی در مورد کلمات کلیدی مانند میزان رقابت، پیشنهاد کلمه کلیدی، میزان جستجوهای متوسط ماهانه و غیره است.
ولی Keyword Planner در عین حال، با هزاران جستجوی ماهانه که می تواند برای ایجاد محتوا برای وب سایت شما استفاده شود، کلمات کلیدی سودآور را پنهان می کند. به عقیده برخی از متخصصان بازاریابی دیجیتال این کار گوگل عمدا انجام می شود و به آنها کمک می کند تا رقابت و هزینه هر کلیک را برای تعداد محدودی از کلمات کلیدی افزایش دهد.
Keyword Tool برای بازاریابی محتوا و SEO بهترین جایگزین برای Keyword Planner است، زیرا کلمات کلیدی مهم و حیاتی را که می توانند برای ایجاد محتوای با ارزش برای وب سایت شما استفاده شوند را پنهان نمی کند.
اگر می خواهید وب سایت شما از گوگل یا سایر موتورهای جستجو ترافیک بیشتری دریافت کند، باید مطمئن شوید، محتوای سایت شما بر اساس کلمه کلیدی هایی نوشته شده است که کاربران آنها را جستجو می کنند. این بدان معناست که شما باید از کلماتی استفاده کنید که مخاطبان بالقوه شما با آن کلمات به دنبال مطالب ، محصولات یا خدمات شما هستند.
همانطور که بیان شد بهترین راه برای کشف کلمات کلیدی استفاده از کلمات کلیدی پیشنهادهای در جستجو Google است که به عنوان پایه ای برای نوشتن محتوا برای وب سایت شما است. با ایجاد محتوا برای هر کلمه کلیدی که کاربران آنها را جستجو می کنند، ترافیک وب سایت خود را افزایش بدهید.
اگر به دنبال کلمات کلیدی به زبان هایی غیر از فارسی و انگلیسی هستید، Keyword Tool به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کلمات کلیدی را از 192 دامنه Google بیرون بکشید.
اکانتهای Keyword Tool Pro و Keyword Tool API به طور کامل از همه دامنه ها و زبان های Google پشتیبانی می کند و میزان جستجوی دقیق، هزینه هر کلیک و داده های مورد نیاز برای Google Ads را برای کلمات کلیدی در 192 کشور و 46 زبان ارائه می دهد.
اگر کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) دارید و تبلیغات خود را بر اساس کلمات کلیدی که کاربران در گوگل تایپ می کنند هدف قرار می دهید، می دانید که انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای کمپین های شما چقدر مهم است.
با مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغ خود، مخاطبان مناسبی برای وب سایت تان را به دست می آورد. وقتی تبلیغات شما به افرادی که کلمات کلیدی مربوط با کسب و کار شما را تایپ می کنند نمایش داده می شود، منجر به افزایش نرخ کلیک (CTR) ، کاهش هزینه برای هر کلیک (CPC) و نرخ تبدیل بیشتر برای کسب و کار شما می شود. در نتیجه، هزینه کمتری برای تبلیغات صرف خواهید کرد و بازده سرمایه گذاری بهتری خواهید داشت.
Keyword Tool به شما کمک می کند تا بفهمید افراد در حال جستجوی چه کلماتی هستند. این کلمات کلیدی، محصولات و هشتگ های مختلف را نشان می دهد که در موتورهای جستجو و کشورهای مختلف جهان جستجو می شود.
برای استفاده رایگان از Keyword Tool ، کافی است یک کلید واژه را در باکس جستجو وارد کنید و دکمه را فشار دهید! Keyword Tool کلمات کلیدی و داده های مهمی را به صورت رایگان به شما نشان خواهد داد. اگر می خواهید تمام داده های موجود را مشاهده کنید، بایستی اکانت Keyword Tool Pro را تهیه کنید.
Keyword Tool کلمات کلیدی را از موتورهای جستجوی مختلف مانند - Google ، YouTube ، Amazon ، Instagram ، eBay ، Play Store ، Twitter جمع آوری می کنید. بیشتر کلمات کلیدی، هشتگ ها و محصولات نمایش داده شده در Keyword Tool از داده های Autocomplate موتورهای جستجو جمع آوری می شوند.
بله! Keyword Tool از همه کشورها و زبانهایی پشتیبانی می کند که توسط موتورهای جستجو پشتیبانی می شوند. Keyword Tool Pro همچنین داده های حجم جستجوی دقیق را برای کلمات کلیدی از کشورها و زبان های مختلف ارائه می دهد.